torsdag 8 januari 2009

I dag blev det äntligen av !


http://www.nautilusgym.com/

Jag har under mycket lång tid tänkt att ta upp styrketräningen men det har blivit en och annan ursäkt för att slippa. Men i dag blev det äntligen av, det var ljuvligt. Tänk vad pigg och glad man blir när det är klart, resan dit innan man kommer igång är kanske inte lika rolig men efter ett kort tag så vill man inte vara utan. Det är de förrädiska sommaruppehållen som sätter käppar i hjulet för mig, men inte den här gången då så ska jag hålla i året runt :0)

1 kommentar:

  1. Tack för hälsning hos mig och kul att du vill vara med i min utlottning! Vad mysigt med en ny blogg där bara namnet Rosor & Ranunkler får mig att rysa av välbehag... :) Jättesnygg header med vackra rosor!

    Jag kommer tillbaks - kram Annie

    SvaraRadera